محل تبلیغات شما

سرفصل­های کارگاه سواد اطلاعاتی با تکیه بر سواد اینترنتی (ویژه دانش ­آموزان مقطع متوسطه دوم)

 

 

1.1.       معرفی خود و بیان شرایط عضویت در کتابخانه 2.1. بیان اصول کلاس شامل: 1.2.1. اصل خوب گوش دادن 2.2.1. اصل احترام به نظرات هم­کلاسی­ها 3.2.1. اصل رعایت نظم و انضباط کلاسی

2.1. تعریف ارتباط 2.2. مشخص کردن جایگاه رسانه در بحث ارتباطات بااستفاده از مدل ارتباطی شانون و ویور

1.3تعریف رسانه 2.3. رسانه­ها در گذشته 3.3. رسانه­های امروزی

1.4. تعریف اینترنت به عنوان یکی از مهم­ترین رسانه های عصر حاضر 2.4. تاریخچه اینترنت 3.4. ظهور وب 4.4. وب2  5.4. آشنایی با وبلاگ­ها  و ویکی­ها به عنوان یکی از جلوه­های وب 2. 4.6. دلایل غیرقابل اعتماد بودن برخی از مطالب اینترنتی. 6.4. راه­های تشخیص موثق و قابل اعتماد بودن مطالب اینترنتی شامل: 1.6.4. نویسنده مطلب 2.6.4. منابع استفاده شده 3.4.6. اعتبار سایت 7.4. آموزش منبع نویسی برای مطالب برگرفته شده از اینترنت

1.5. تعریف موتورهای کاوش 2.5. اجزای موتورهای کاوش شامل 1.2.5. ربات خزنده 2.2.5. نرم­افزار نمایه­ساز 3.2.5. نرم­افزار رتبه بندی 3.5. نحوه عملکرد موتورهای کاوش 4.5. معرفی برخی از موتورهای کاوش

1.6. ضرورت­های آشنایی با نحوه جست و جو اطلاعات در موتورهای کاوش 2.6. آموزش برخی از ترفندهای جستو جو در موتورهای کاوش شامل: 1.2.6. جست و جو با استفاده از منطق بولی 2.2.6. جست و جوی دقیق 3.2.6. جست و جوی شکل خاصی از اثر شامل: 1.3.2.6. جست و جوی پی دی اف 2.3.2.6. جست و جوی ورد 3.3.2.6 جست و جوی پاورپوینت 6.2.4.

1.7. مرور مطالب گفته شده به­صورت گروهی (هریک از دانش­­آموزان بخش­هایی از مطالب گفته شده را توضیح و  دانش ­آموز بعدی ادامه می­دهد).

سرفصل های کارگاه آموزشی، سواد اطلاعاتی با تاکید بر سواد اینترنتی

برچسب های قدرتمند در فولکسونومی: ابزاری برای سازماندهی دانش

نظری اجمالی برمدیریت دانش

جست ,کاوش ,موتورهای ,جوی ,مطالب ,اینترنتی ,2 6 ,جست و ,3 2 ,6 جست ,موتورهای کاوش

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سالم زیست